lever för var dag

Kategori: Allmänt

hejsan sötnosar
fredag idag och det betyder helg
och min fredag har spenderat med underbra flickor.
jag kom hem för en stund sen har vatt ute med voven nu också
sitter här i sängen och försöker komma på en bra film som
jag kan bädda ner mig till men finns verkligen ingen.
har sett allla vi har typ 100 gånger somnar bara efter 1 min
och helt tidigt att gå och lägga sig nu hahah :)
men ska se om jag kan ladda hem någon film inte för
jag vet någon bra men ja haha nu bablar jag en massa skit bara
bättre jag går och lägger mig. hahah
puss :)




outfit idag
byxor- h&m
tröja- jc
halsduk- h&m

Kommentarer

  • mattias säger:

    fy vad vacker du är på bilderna<3

    2010-04-24 | 09:22:00
  • Anonym säger:

    hahaahahah

    2010-04-26 | 14:03:05
  • Anonym säger:

    har du och mattias dahl något på g eller vadå ? :)

    2010-05-05 | 17:55:37

Kommentera inlägget här: