fotboll (L)

Kategori: Allmänt

äntligen funkar min data igen har verkligen haft
ångest över att jag inte har kunnar skirva här så mycket
men nu är det slut på det hihi :)
inte hänta så mycket nu under tiden har vatt i skolan, träffat vänner&pluggat
va även och träna fotboll igår första gången på två år riktigt kul och skönt
va det :)
idag va jag först i skolan till halvk 12 ungefär då jag gick hem
för jag inte mådde så bra sen har jag bara sovit och lekt med datan
nu hade jag tänkt mig att gör ny header sen plugga lite :)
hörs kanske mer sen
puss alla :)





Kommentarer

  • Ogge säger:

    "caroline tror hon kan" =)=)=)

    2010-04-22 | 20:28:44
  • Anonym säger:

    haha ogge jag tror inte jag vet :))))

    2010-04-22 | 20:34:31
  • mattias säger:

    Ja carro kan allt om hon vill<3

    2010-04-23 | 15:32:11

Kommentera inlägget här: