fortfarande en söndrig data..

Kategori: Allmänt

.. så därför jag inte skrivit.
men iallafall hoppas alla mår bra med mig är det inte så bra
har gått och blivit sjuk .. *suck
förhoppningsvis får jag gå till skolan imorogn :)
min helg har vatt kanon bra
- fredag först stan med mamma fick med mig hem kjol till konfan smink nagellack
och present till pandy umgicks med söta folk
- lördag kalas för andre' som blev 18 ( grattis bror älskar dig)
4-7 va jag barnvakt när jag kom hem hade bror fest här så va
här till 9 sen stack jag till någon simon på fest
tack för kvällen alla:)
- söndag SJUK
- måndag, sjuk ingen skola för mig idag så blir att ligga i soffan ochj
äta upp sig på glass :)
men snart blir det ändring på det ska strax lägga mig i en solstol
i trädgården och sola lite är rikgit blek just nu så hoppas på lite
färg:)
men nu ska jag inte tråka ut er med massa skit.
vi hörs kanske mer ikväll
puss :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: