en tråkig fredag... igen

Kategori: Allmänt

hejsan.
sorry för inget inlägg igår men hade inte tid.
för vakna vid 10 och börja fixa migpå direkten för skulle
möta felicia i stan kl 11 blev fika och prat med henne.
vid kk1 tiden gick vi till tandläkaren för jag skulle sätta
gummiband mellan mina tänder för får min tandställning på onsdag.
efter det stack vi hem till felicia och mös lite.
när jag kom hem åt jag och fixa till mig sen stack jag till natha
lekte med henne till halv 12 typ sen somna jag så därför det inte blev
något inlägg.

sen även i ons tror jag heller inte jag slrev med lekte med massa folk
sen vid 1 tiden staxck jag till deep.va hemma vid 7 på morgonen
och jag säger aldrig mer igen
blattar som trycker upp fingrarna mellan benen och försöker pulla en
och en jävla massa som går och tar på en.
NEJ TACK TILL DET

men iallafall börja med jobb idag.
gulligt att man får massa påskägg och sån av alla gammla.
blir så glad av sånt :)   kärlek till dom.
när jag kom hem och sånt har jag mest myst med familjen.
så just nu sitter jag i soffan med datan i knäet och ngt cepe program på tv
mamma och pappa är ute och grillar. luktar så gott mums.
ikväll vet jag inte riktigt vad som händer ska väl se om jag hittar på ngt
här i enormt tråka trelleborg.
men nu ska jag duka så jag kan få min potatismos och grillatkött.
men vi hörs sen igen kanske
puss :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: