jag älskar min blogg<3

Kategori: Allmänt

hej fina blogg

förlåt för jag inte har uppdaterat sen lördag
men det har vatt lite klydd med bloggen så har
inte kunnat uppdatera men nu är det fixat
så jag är tillbaka igen :)
ähm kan berätta kort om mina dagar.

Lördag: blev det då först malmö med mamma och mormor
som jag skrev i föra inlägget,på kvällen träffa
jag zara amanda hampus & kita

söndag: Tff match med Eloise på dagen
kvällen Hanna Zara och Amanda

måndag: skolan
sen träna vid 5-7
sen mys med tv

tisdag (idag)  skolan till 3
hem > sova och nu sitter jag här
och försöker plugga men det går inte så bra
vet inte vad som händer sen ..
jag hittar väl på något får jag hoppas

men min mamma kommer nu så måste ''plugga''
men jag uppdaterar mer sen !

puss

jag älskar min blogg <3


anton & caroline  (KOMPIS)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: