fingrarna är igång

Kategori: Allmänt

hej alla glad
idag är jag glad för jag är ledig !
nä men har vatt väldigt skönt att va ledig idag
har vatt nere en runda hos min mormor och morfar fick
lite mat i magen sen hjälpte mormor med lite saker
va hemma vid halv 2 tiden från mormor
och då satt jag mig bekvämt i soffan med datan i knäet
och föröskte göra en film om 3 underbara vänner
inte klar inu med den men förhoppnings vis kommer resultat sen.
vid halv 3 tiden kom jag och tänka på att det va konfermation klockan 4
så då sprang jag upp från soffan och satt igång med lite fix av mig.
vid halv 4 cykla jag och mötte zara & amanda så cykla
vi tillsamman till konfan.
va klar där vid halv 6 men stanna kvar ett tag där och prata
med lite söta folk.
kvart över 6 ungefär cykla jag till Eloise och vi begav oss ut
vi hamna till slut hemma hos mig med nötter och idol
hon har nu precis gått hem och jag får väl gå och sova lite
snart för imorogn är det tillbaka till skolbänken -.-
men tänk posetivt snart helg och då blir det trevligheter.

men oj vilket långt inlägg..
shho lite trött i fingrarna nu så får väl säga puss och godnatt nu
så uppdaterar jag mer imorogn !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: