svar på frågorna

Kategori: Allmänt

Har du funderat på vad du vill gå för linje? :* ja det har jag , jag har tänkt mig media med foto och så
Vem e jag? :S  du är min fina kusin Erik som jag älskar

heeejheeej:DDDD<333 vet du vAd jag heter? hihi , ja det gör jag! men kan inte stava till det men chintana kan det va rätt?

vad tycker du om mig :D  du är en snäll kille känner inte dig så bra men det får vi ändra på

saknar du mig ?  jaa det gör jag! mycket
Och vad tycker du om mig sötis <33 jag tycker du är en underbar kille som ser sjukt bra ut

känner du jack hylken? ja det gör jag

vad tycker du om han? rolig liten prick och jätte snäll

snackar han mycket skit om folk?  verkligen inte !

gillar han min syster? det vet jag inte ?

är han bög? nääää ?

hur gammal är du ? jag är 14 år

och när fyller du år?  jag fylller år den 9 juli

vilken skola går du på? fågelbäck i klass 8b

var köper du dina klädder? för det mesta på gina .. men om jag hittar klädder på andra ställen så . så klart köper jag dom

Vad vill du jobba med när du har gått ut skolan? Frisör eller något med foto hade jag tänkt mig

Vad lyssnar du på för musik? (förutom Håkan Hellström :P) ahah för det mesta är de jo håkan men annars är det låtar som kommer upp i huvudet

Tycker du synd om mig ? ;D jaa jätte snäckan

Hur går det med killarna ? ;) just nu inte så bra ..

hej vad tycker du om mig :D?? utseende och personlighet :D snäll , och såklart söt

vill du att jag ska börja på fågelbäck? xD JAAAA det vill jag tollen

vad tycker du om mig ? jag tycker du är bäst oscar ... min fina bästavän:)

Är du söt??(a)<3  jag tycker inte jag är söt josefin :P<3

när fyller du år? :D   den 9 juli

varför är du så söt? ;o  varför ?  jag är inte söt . men där imot är du det

vill du lära kna mig?  ja mer än vad jag gör nu
 
favoriit musik?
   håkan hellström<33

favorit affär? hm ?  gina tror jag

favvorit blogg? just nu anna anderssons <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: