oktober

Kategori: Allmänt

oj redan oktober det va jo nästan precis juni
tiden springer iväg
nu längtar jag bara till snön ska börja falla
julen är det mysigaste på hela året
all vännskap kärlek familj alla blir helt underbar
sne kommer sommaren och alla förendras
så jag föredrar julen vintern då!

idag har jag vatt i skolan till 2 något
inte så jobbiga lektioner men rresten av dagen
har vatt jobbig .. vet inte vad det är med mig ?
äter inget mer mår dåligt och sen går hem och sover
så ser mina dagar ut typ ..
aja mitt eget fel att jag inte sköter mig med
maten .. men ska jag erkänna är jag inte alls hungrig mer .

men ohj nu börja snacka om massa annat
ja men idag då blev det skola sen hem sova lite och så
sen satt jag igång med min blogg
blev medlem på gratisbio.se som jag sa i föra inlägget
så har typ bara suttit och försökt förstå saker och ting där..
nuhade jag tänk mig ¨gå ut ne runda ..
kan kanske uppdatera mer sen

puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: