it's my life

Kategori: Allmänt

förlåt för det inte blev något inlägg igår men har
fullt upp hela dagen.
skola till 2-3 någon gång sen hem på direkten
och plugga , satt hela dagen med skolböckerna i huvudet
och senare vid halv 9 träffa jag min saknade nicole
sen gick jag hem och sov på direkten så hade inte alls
tid igår förlåt ..


men idag har jag massvis med tid så kan sitta och skriva hela
dagen om ni nu vill det men det tror jag inte .. :P
iallafall skola idag till halv 3
sen hem och inte göra någonting..
sen skulle jag egentligen på något möte ngn stans
men det blev inte så jag missa träningen idag
men är tillbaka på tisdag och jag längtar jätte mycket
äntligen får jag sätta på min fotbolls skorna och sparka boll
efter 1 och hlav år .. 
älskar mitt fina lag !!
men jag nog om det
just nu sitter jag i sofan och lyssnar på musik
och ska väl snart mysa med min mamma <3
länge sen jag fick mysa med min mamma .

men ja jag uppdaterar med imorgon då
jag och älskling har 6 månader love <3


puss&kram <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: