mittknullliv.blogg.se HAHAHAHA TA EN TITT

Kategori: Allmänt

heej
som ni har märkt har jag inte lagt in något inlägg på ett tag
men mitt internet har inte funkat så har vatt rätt så svårt att skriva
och sen är mammas data väldigt seg så har inte orkat sätta mig ner vid den
och börjat blogga . så har vänta på min egen data och nu äntligen funkar det igen.

förra veckan va väldigt lung i skolan inga läxor och sånt tråkigt
hlegen va också bra som vanligt

denna veckan har precis börjat och det kommer va
väldigt lung i skolan .. elevensval och sånt hela veckan så ska bara
baka .. kanske inte det roligaste men bättre än lektioner
idag ska jag även träffa en söt tjej <3
va väldigt länge sen sist ..
men nu ska jag sätta fart med att fixa klart mig sen ska
jag få lite mat i magen sen CYKLAR jag till savannah

men uppdaterar mer sen
pusssss <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: