30 oktober

Kategori: Allmänt

hejsan alla
som ni märker uppdaterade jag inte något igår men det
va pågrund av att mitt internet inte funkade.
men dagen igår var väldigt seg gjorde absolut ingeting tills
halv 9 någon gång då  jag gick hem till saknade marcus<3
va där till halv 11 någon gång. när jag kom hem så satt jag
på en film och somnade nästan på direkten

idag är det fredag och sista dagen på lovet :(
vill verkligen inte tillbaka till skolan men se på den
ljusa sidan jullov om 7 veckor hahah  jag börjar redan räkna ner
längtar<3
men iallfall blir felicia nu på dan ska ner till stan och in handla kläder och smink
senare på kvällen träffar jag amanda  som vanligt hihi <3
men ska möta felicia i stan om en timme så måste skynda mig
men jag uppdatarer nog mer underdangen

puss på er alla <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: