tandställning. AAAH

Kategori: Allmänt

hejsan alla sötnosar

vilket fint väder det är idag eller vad säger ni ?  skämt och sido.
vädret skrämmer mig lite gran eller jag mycket för det ska tydligen
bli en orkan idag och jag är livrädd för sånt. liksom tänker bara att
typ ett träd ska trilla på vårt hus eller ja något annat haha.

men iallafall skola idag från 8 till 13:40 lung dag
inte så jobbiga lektioner.
äh när jag kom hem från skolan satt jag mig och börja
plugga lite no&so till 15:20 då morfar kom och hämta
mig så körde han mig till tandläkaren
och då jag fick reda på att jag äntligen ska få min tandställning
ska bli skänt. eftersom att jag har två stora huggtänder i min mun
så blir äntligen av med dom + på det och - på att jag måste går runt
med massa skit i munen ..
aja.  när jag va färdgi hos tandläkaren skulle morfar
köra mig hem men vi va tvungna att köra hem till mina kusiner
för hjälpa dom ner med studsemattan som hade åkt upp på taket
av all vind . hah , va nästa nära på att flyga upp där själv.

men har precis kommit hem och ska väl snart äta lite
sen hoppar in i duschen och där efter plugga och
dricka varm o'boy  yumieyumie.
men om jag har tid så uppdaterar jag lite mer sen

puss på er <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här: