sen till skolan !

Kategori: Allmänt

hej alla trötta folk allt bra ?  jag mår bra iallfall lite trött men vem
är inte det ?
klockan är just nu 8:30 och jag börjar 8 liksom för en halv timme
sen , men jag ärl så smart som försov mig . så skiter i första lektionen
och kommer andra.  inte lönt att komma ditt nu eller jag inte lönt
att komma ditt vid 9 då jag förhoppnings vis är klar med min fixning
av hår och smink.
men iallafall skola till 2 tror jag . efter skola ska jag
träffa rebecka <3
ikväll kanske det blir bio med hanna 2012 men tror inte det
är inte säker inu.
men nu får jag väl forsätta med min fixning
& förresten vad tycks om min nya design ? själv tycker  jag
inte om det så himla mycket men aja jag kan väl ha den i ett tag.

men jag uppdaterar mer efter skolan/ikväll

puss <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: