november

Kategori: Allmänt

hejsan ny månad redan.
tiden går riktigt snabbt , tycker bara det va 1-2 månader senad man
fick sommarlov. hah.
men det är som man säger tiden går snabbt när man har kul.
och kul har jag haft igår . ska tacka 2 söta flickor och min bror &jesper
men det va igår det
för idag har jag verkligen inte haft kul har bara suttit framför
tv hela dagen och inte gjort någonting alls förutom att vatt med
min bror hela dagen som va ett tag sen jag va.
men skulle egentligen ut och träffa jesper en stund nu på kvällen
men blev inte så hoppade in i duschen istället så har ungefär
precis kommit ut där ifårn så sitter i min säng och skrier här
men tänker faktiskt lägga mig nu för imorgon är det skola igen och
det suger verkligen mycket. men bara 7 veckor kavr till jullov

men jag uppdaterar mer imrogn .
puss på er alla <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: