jag gillar min blogg och jag hatar att va sjuk.

Kategori: Allmänt

hej en fin och saknad blogg.
nu är det så att jag är väldigt ledsen över att jag inte
har skrivit på ungerfär 4-5 dagar men jag kan faktikst förklara
mig. det är så att i tor tog jag den sprutan mot svinIF och
i fredag vakna jag upp med hög feber så jag fick stanna hemma från
skolan och om jag ska va helt ärlig orkade jag inte skriva här sov
ungefär bort hela dagen. men framåt kvällen börja jag känna mig bättre
så jag vaknade upp på lördagen och kände mig helt okej så jag
träffade eloise va mest här hemma va liksom självhemma. hade väldigt kul
som vanligt, vid halv 12 tiden gick vi ut med pojkar va hemma vid lite över 1
och då kände jag att min huvdvärk börja komma tillbaka så gick och la mig.
söndagen mådde jag väl sådär men tarllade ändå ner till stan med eloise.
när jag va på våg hem därifrån träffa jag hanna påvägen så va ute med henne en
stund.
senare på kvällen börja jag må väldigt dåligt igen ont i magen och huvudet ville
inte rikgit som jag ville så jag gick och la mig och vaknade på måndagen med
samma problem , så det blev ingen skola för mig igår.
men idag vakna jag upp och mådde rätt så bra så gick till skolan.
vid halv 4 tiden blev det stan med zara , amanda och evegenia.
hemma runt 6 åt och lite så.
nu sitter jag i min säng och föröker plugga lite men tycker bloggen går förre.
orkar verkligen inte plugga . och imorgon har jag HKK prov och smart som jag är
har jag helt glömt bort att jag hade det så har inte tränat. så sitter och
läser det om och om igen så att jag fattar det . hihi.
men hade tänkt slänga upp ett par bra och några gammla låtar här på bloggen
sen ska jag sätta mig och plugga lite.
men om jag har något att skriva om sen så kommer det fler inlägg sen.

puss på er alla sålänge
/ caroline wadby

Kommentarer


Kommentera inlägget här: