FREDAGEN DEN 13

Kategori: Allmänt

ja då va det fredagen den 13 idag och det betyder oturs dag
och ja man kan jo verkligen säga att det är min oturs dag idag.
liksom det är fredag och det finns ingen som vill gå ut pågrund av
det regniga vädret , så förmodligen kommer jag väl sitta inne hela
dagen och det suger.
något mer som suger är att jag vill ha juljuljul nu , sitter och
lyssnar på jul musik och om det bara hade vatt så lätt att trolla
framtiden till den 1 december då julkänslan börjar komma.
men ja det är inte så lätt haha , jag får väl sitta här och vänta på
att tiden ska rulla fram.

men nu ska jag inte va så negativ något posetivt med
allt detta här är att jag har studiedag på måndag och det
är super skönt.

hahha istället för att sitta här och babbbbllllla en massa skit kan jag
berätta lite kort om vad som har hänt för min del idag.
skola idag 8:15 - ??
väldigt lungn idag igen och det är jätte skönt.
efter skolan har absolut ingeting hänt har sovit/tv och nu
sitter jag här i min säng och kollar på idol och lyssnar på
julmusik.

för er som har spotify om ni är som mig och gillar
att lyssna på jul musik en tråkig fredag så är här
en bra spellista haha
Various Artists – 20 Klassiska Jullåtar

men har inte så mycket mer att berätta kommer
nog fler inlägg sen

puss och ha det så bra ni alla

Kommentarer


Kommentera inlägget här: