dålig uppdatering , jag vet ..

Kategori: Allmänt

hej min blogg. ni får verkligen förlåta mig för urdålig uppdatering men har inte haft tid och mn data är helt knäpp så sitter på mammas just nu och den är nog den segaste datorn i världen så har faktiskt inte orkat skriva här iehller. men nu tog jag tag 8i mitt liv och satt mig när vid datan föpr att berätta om min sega och tråkiga helg. fredag: skola först sen skulle jag egentligen på fest men det blev aldrig så jag träffa emma och nicole en stund. lördag: hände absolut ingenting städa i prensip hela dagen sen sov jag resten. idag: idag har det vatt en liten mys dag med mamma och pappa har vatt nere en runda i stan och kolla på jultomten och martin. kolla även på lite kläder och fick hem mig en svart kofta fråna gina. jag va hemma från stan vid 5 kanske och då blev det mat och sen lite bus med andre' hah. nu sitter jag som sagt här men ska snart gå upp till hampus och andre' och prata lute med dom. funderar på att popa lite pocorna cokså och krypa ner i min säng. ungefär sådär har min träåka men ändpå mysiga helg sett ut. men nu ska jag gå men jag uppdaterar mer imrogn. puss på er alla :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: