12 nov

Kategori: Allmänt

hejsan för det först ni läsare snälla kom med förslag om vad
jag kan skriva om här på min blogg , känns lite trist att alltid skriva
vad jag har gjort. så om ni har något förslag så kommentera eller
kontakta mig på [email protected]

skolan idag rätt så lungn dag och det gillar jag.
när jag kom hem gjorde inte jag så mycket tog det
lungt till klockan 4 då det va konfirmation till 6.
kom hem åt och se sen träffa jag jesper.
har ungefär precis kommit hem och ska snart
hopppa in i duschen sen ska jag krypa ner i min
säng.

hade inte så mycket att skriva om idag är inte på
humör för det idag egentligen.
men ja det kommer såklart fler uppdateringar imroogn.

men ni får ha det bra puss på er alla
/ caroline wadby

Kommentarer

  • martina säger:

    Gillar din blogg som den är snäckan :)

    2009-11-12 | 22:51:05
    Bloggadress: http://martinaisabelle.blogg.se/
  • elmira säger:

    skriv vad du känner för, fritid , hobby lägg in fina bilder och skriv om hur din dag varit :) gillar din blogg

    2009-11-13 | 16:07:06
  • Anonym säger:

    svar till elmira: nauw tack så mycket.

    okejdå då fortsätter jag med att skriva om mina dagar och hobbys och så :)



    svar till martina: tack så jätte mycket och detsamma<3

    2009-11-13 | 20:15:52

Kommentera inlägget här: