svar, om ni har fler frågot så är det bara att fråga på här är svaren på dom jag har fått nu

Kategori: Allmänt

vad andvänder du för smink ? just nu använder jag    en foundation vid namn loreal (true match) sen en Bronzing puder och 5 olika mascara sen vit eyeshadow vid ögonen och svart på ögonlocket ungefär det där.

har du någon gång rökt? Yes det har jag.

trivs du med ditt liv? Ja varför skulle man inte trivas med sitt liv?  Trivs du med dig själv trivs du med ditt liv.

hur ska din drömkille va! rikrigt ?uhh nu kan jag jo sitta och skriva i år haha. Men ungefär jag vill ha en kille som bryr sig om mig och alla andra såklart och ska va omtänksam och väldigt snäll han ska lita på mig eller ja vi ska kunna lita på varandra. Han ska inte spendera allt för mycket tid på mig han ska få träffa sina vänner också. Sen ska han såklart se lite bra ut också. Och han ska kunna mysa till det lite ibland. En liten romantisk kille hade inte vatt fel. Ungefär sådär kan min ’’drömkille’’ vara J

Varför är du så söt caroline? :D <3 haha nauw anton jag är verkligen inte söt. Låååångt ifrån<3

vad vill du bli när du blir stor?: sen jag va liten har jag velat bli frisör och det vill jag fortfarande har alltid drömt om att öppna en egen salong men har ett väldigt stort intresse att fota så vet inte riktigt inu vad jag vill bli något med foto och frisör haha

är du på G med hampus olsson har hört det av olika folk? Ja det går jo en massa rykten om det jag vet .. men nä vi är inte på G

vad är det för anonym som komenterar din bdb hela tiden ? om dig och hampus ? :Sjag vet inte men hade vatt taksam över att få reda på vem det är.

ja vad är det för störd anonym som komenterar din bdb hela tiden ? om du och hampus?  Haha ja jag vet fortfarande inte J

berätta lite om dig själv ? :) okejdå ? hm jag är en tjej som heter caroline wadby och  jag är 14 år. Jag går på fågelbäck i klass 8. På min fridtid umgås jag för det mesta med mina fina vänner men lägger även tid på min skola. Jag älskar att fota så brukar va ute och fota lite också men inte just nu för min system är isönder. Jag spelar även fotboll men inte juts nu för jag är sakdad. Jag älskar även att shoppa och blogga såklart. Vet inte riktigt vad man kan säga men ungefär sådär kanske? Kan det räcka. Ni vet lite mer om mig nu eller?  Såfall kommentera igen så lägger jag in ett inlägg där jag berätta mer om mig själv.

Vem är den riktiga cc?
Är det du Caroline Wadby eller Rebecca Wingren? ;O jadu rebecca tyvärr får jag väl säga att det är caroline wadby som är den riktiga CC.

vad heter dina boobies? Har inte döpt min bröst inu?

gillar du nån kille just nu? Jadu bra fråga. Just nu har jag lite känslor för en viss person men vet inte riktigt. Hah kärleken är svår

vem e den snyggaste killen du känner?:) haha du det vet jag inte jag känner väldigt många snygga killar haha. Så ja det frågan kan jag tyvärr inte svara på

läser du några storbloggare?
tillexempel. kissie, dessie, foki osv?:)
och va tycker du om dom isf?
Asså jag läser inte doms bloggar så mycket men tittar in kanske lite då och då men tycker egentligen bara dom skämmer ut sitt liv så orkar inte kolla.  Men läser ofta mina vänners bloggar

är du lycklig i ditt förhållande?:D <3 ja , väldigt <3

Är det jobbigt att kissa :D ? <3  haha ja daniel det är de :P<3

vad tycker du om att ta andras killar? Jadu hmm , jag vet inte vad jag tycker om det för jag själv har aldrig gjort det om du menar mig då?  Men allmänt tycker jag det är väldigt idiotiskt att ta någon annans kille.

Hur går det med hampus olsson?  Nu fattar jag ingenting? Vadå går?

Varför gör du aldrig vidioinlägg ?  asså det vet jag inte jag är inge bra på det och jag hatar att göra sånt skrattar bara åt mig själv för jag ser så patetisk ut haha

Är du kär eller har vatt kär/tyckt om hampus olsson innan?  För vad jag har hört gillar/gillade han dig innan/nu stämmer det?   1.Just nu är jag väl inte kär i honom men ja jag har tyckt om han innan.                     2. Det vet jag inte det får du nog ta och fråga han inte mig?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: