Nattbloggarn

Kategori: Allmänt

hej alla fina folk.
ligger just nu i min säng och kl och 1
borde egntligen sova nu för ska upp tidigt
imrogn men orkar verkligen inte sova. haha
låter lite konstigt att man inte orkar sova
men så är det:)
hihi iallfall skulle egentligen träffa nicole och emma innan
men blev inte så gick ner till stan med bara zara och amanda
fick med mig hem skor till imorogn tröja till mamma och smink.
vid 5 va jag hemma ungefär blev äta sen cykla jag till amanda.
va där och gjorde inte så mycket till 9 tiden ungefär då zara kom.
blev att vi gick ut och runda och gjorde inte ett skit.
träffa rasmmus och lina i 10 min typ.
lite senare gick vi hem till mig. blev typ bara lite småprat
och sånt mysigt.
12 tiden gick dom hem och då satt jag mig vid tv och nu
ligger jag här.

imorgon eller idag får man jo säga.
är det nyår och det gillas verkligen.
inte riktigt 100 på vad vi/jag ska göra
men blir nog att vi sticker till amanda får se.
men jag uppdaterar mer sen.

puss och godnatt på er alla :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: