måndag 21/12

Kategori: Allmänt

hej alla.
igår skrev jag ett långt inlägg om vad jag hade gjort
och så men såklart så  råka jag ta bort allt för min data fucka sig.
så ja jag orka inte skirva något nytt så därför det inte blev någotg inlägg igår.
men iallafall min helg hat vatt bra
fredagen umgicks jag med rasmus rasmus och zara (jonatan&felicia)
lördag sov feliccia här blev att vi träffade rasmus rasmus pontus.
och igår gjorde jag inte så mycket blev mys med familjen + städa en massa.
men nu har jag ett fint jul rum.

idag blev det först skola halv 9 till 1-2 någon gång.
väldigt lugn skol dag som såg ut som så
städa
film
rast
innebandy
hem.

när jag kom hem från skola gick jag ner till stan
och inhandlade dom sista julklapparna.
vid halv 4 gick jag hem med andre' och så
blev det mat.
nu har jag precis diskat och jag sitter här i
soffan och väntar på att felicia ska komma då det blir mys.

+++ på att vi slutar skolan imorogn.

men nu ska jag gå och ringa felicia hihi
men lägger upp bilder sen kanske under kvällen på oss

puss på er alla
ha det bra !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: