gud har skapat något så himmmmla fint

Kategori: Allmänt

hej fina folk.
underbar dag idag.
skönt med snö men mindre skönt att det är massa - grader ute..
hade vatt skönt med sommarvinter liksom varmt ute men ändå snö
hahah . det hade vatt något va?
men det är jo bara i fantasin man kan tänka sådär.
hahah men ja dagen va som sagt underbar ''rolig'' skolgång
inga lektionet kolla bara film.
efter skolan gick jag hem till min fina mormor&morfar älskar er
åt och sånt där sen vid 6 tiden gick jag hem. stund efter gick jag
ut och träffa robert och rasmus i 10 min typ sen gick jag hem för
frös ihjäl så gick hem och satt mig vid datan då min mobil ringde
och zara sa att hon och hanna va utanför mig så dom kom in här en stund
mys&prat med dom. 
vid 8 gick dom hem och då hoppa jag in i duschen
och nu sitter jag här i sängen och lyssnar på musik och skriver här
men jag ska sova nu , men jag uppdaterar mer imrogn.

puss på er alla sötnosar och mest han

Kommentarer


Kommentera inlägget här: