TACK!

Kategori: Om mig

FYFAN SÄGER JAG BARA! VILKEN JÄVLA KVÄLL!! Tackar alla som medverkade!
Va hemma runt 3 igår och då somna jag  ungefär direkt, åt lite bara innan hehe :)

Vakna halv 4 idag.. och missa alltså UNited idag!! fuck det liksom!
Men va tvungen att sova, för man mår jo som man förtjänar idag:)
Har precis varit hos grannen och fått i mig lite mat, ska strax frächa upp mig sen beger jag mig hem till Rebecca
där Jacob och Linus kommer befinna sig, och då blir det pizza och mys! 


jag och josse innan kräm!:)


Anonym om KRÄM:
Dricker du alkohol då? Det är livsfarligt att dricka alkohol när man har magkatarr (!!!)
Jag dricker ja, och ja jag märkte det heheh! Mår inte så bra i min mage idag! ;)

Kommentarer

  • ronja säger:

    ställ en fråga i min frågestund! :D



    länk:http://roonjawiinqvist.blogg.se/2011/october/fragestund.html#comment

    2011-10-31 | 12:26:19
    Bloggadress: http://roonjawiinqvist.blogg.se/
  • Anonym säger:

    var är din body ifrån och när köpte du den? jättefin :D

    2011-10-31 | 23:44:40

Kommentera inlägget här: