läsare

Kategori: läsares fråga

Jocke suarez om ingen rubrik:
Jag är mycket besviken på dig för du har varit så dålig med din uppdatering ! :(

sv: felåt felåt.. ska bättra mig! :)

Anonym om
frisör nästa flickor?:
haha hon behöver inte svara om hon inte vill ju :)

sv:Det har du helt rätt i, men försöker svara på alla era frågor.
för finns inga dålig frågor bara dåliga svar ( eller vad man brukar säga)

Anonym.. HMM. om
frisör nästa flickor?:
Bönar och ber gör vi ändå? ;)

sv: jag börjar gilla dig Mister HMM

Anonym om
frisör nästa flickor?:
Är bara lite nyfiken, har du möjligen någon kille? eller kanske är intresserad av någon? Kanske man kan få veta första bokstaven?

Jättesöt är du, och fin blogg :)

sv: För det första tack, blir så glad när ni skriver så!:)
sen nej jag har ingen kille och resten vet jag inte vad jag ska svara på. Pratar med en kille nu som
jag har gjort fram och tillbaka i snart 1 år. Men vet inte vad jag vill så vill inte riktigt skriva första bokstaven
för finns nog folk som kan lista ut vem det är då. Men jag lovar när det blir mer ''seriöst'' får ni reda på vem det är!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    tack så mkt för svaret! lycka till med killen! :D



    kram

    2011-03-20 | 22:27:07

Kommentera inlägget här: