tidsfördriv

Kategori: Om mig

 

Jag har insett att den senaste jag kysste 2010 var?  Philip
Jag har insett att den senaste jag kysste 2011 var? makki
Jag pratar svenska?
Jag tycker om HÅKAN HELLSTRÖM ;)
Jag avskyr när folk inte håller vad de lovar
Min första vän hette Lina
Kärlek är förjävkligt men ändå underbart
När jag borstar tänderna borstar jag tänderna:)
När jag lagar mat blir det äckligt
Jag tänder på killar
Det sexigaste yrket är snickare
Det är charmigt när killar gråter ;)
Jag är rädd för michael jackson
Den värsta känslan är rädd
Den bästa känslan är lycka
Jag är bäst på inte för skryta men måste säga allt!
Jag är sämst på inget såklart ;)
 
Om jag var ett djur skulle jag vara en fågel
Om jag va en insekt skulle jag vara myra(A)
Jag kommer alltid att vara som jag själv vill vara
 I sommar... smäller det
Sist jag grät var jul
Min mobiltelefon är... mitt liv:) Innan jag går och lägger mig... kollar på jag på disney channel
Bebisar är... världens gulligaste
När jag vaknar på morgonen... vill jag somna om igen
I morgon kommer jag... gå i skolan
Jag vill verkligen... ha han


bjuder även på en mycket söt bild så ni har något att skratta åt efter detta onödiga inlägg!:)
jag liknar en fisk.. ahhaha blublublublu

Kommentarer

  • linn säger:

    Jag har insett att den senaste jag kysste 2010 var? Philip

    Jag har insett att den senaste jag kysste 2011 var? makki

    & min fråga är, vem philip och vem makki?

    2011-01-20 | 21:27:43

Kommentera inlägget här: