Jag hälsar dom extremt dryga och långsamma...

Kategori: Allmänt

picsin_imag1417_ (MMS)

Jag hälsar dom extremt dryga och långsamma söndagarna välkomna tillbaka från semestern, nu känns det som att "sommar"lovet är slut.. ångest på hög nivå! Fast måste jo erkänna att det ska bli lite skönt att komma tillbaka till vardagen och träningen sen ska det även bli sjukt kul att börja gymnasiet med inriktning Frisör men det hade inte varit fel med kanske 1-2 veckor lov till:) Anyway Kom hem vid 3 inatt, va ute med lina Hanna och Amanda vi körde mest runt och hade sjukt kul, bra slut på lovet! Vaknade i lagom tid idag drog till smyge för träffa Erik<3, all min kärlek till honom! Nu ligger jag och deppar i sängen med musik i öronen och väntar på mat! Vet inte om jag drar till Malmö ikväll eller stannar hemma och bara tar det Lungt, det återstår att se! Men hör av mig sen:)

Kommentarer

  • P säger:

    Hur känns det och börja på samma skola som M? är det jobbigt?:)

    2011-08-21 | 21:56:04

Kommentera inlägget här: