hej & hejdå

Kategori: Om mig

hejsan!
Min data är fortfarande isönder därför mina uppdateringar suger hårt.
Men ni måste förstå, mammas dator är segare än segast! inte okej detta asså hha :)
men jag ska skärpa mig men helt tråkigt att skriva om sin dag, liksom vem bryr sig om vad jag gjort?
och har inga bilder eller något på denna datan.... zzzzz! haha :(
men håller på att fösöka laga min data, gick rätt bra. slängde den ivägen! (a)
Haha nej men ska se om vi kan fixa det annars får ni vara beredda på zzzzz inlägg eller så ber jag jocke ta över.. zzzzzzzzzz ;)
omg flippar ut nu, tänkta bara säga HEJ och säga att jag hatar söndagar!
så himla onödig dag! :)
nej men denna söndagen har väl varit bra, har varit hemma hos Erik hela dagen och nu pluggar jag!
wihhhhhhhho! hatar att vara sjuk, får typ berg med läxor efter sig.
aja bara 9 veckor kvar!:)

nej helt ärligt vad skriver jag om? haha hejdå


visst fan får antaglien min MANCHESTER UNITED tröja imr!
hur bra är inte det?! :)

Kommentarer

  • ARGA Jocke ! säger:

    vad fan menar du med zzzzz ? är mina inlägg så tråkiga :s <3

    2011-04-03 | 23:05:24
  • Anna säger:

    kan du inte berätta vad du gjort i helgen? :D

    2011-04-03 | 23:20:31

Kommentera inlägget här: